уторак, 19. март 2013.

Maybelline Fit Me Concealer




I nakon duuuugo godina traženja napokon sam našla savršen korektor za podočnjake! Na prvo mazanje nismo baš kliknuli, delovao mi je malo suv ali to je izgleda samo moja koža tog dana bila loše raspoložena....


Sa svakim korektorom sa kojim sam do sada ’’sarađivala’’ nisam se baš najbolje razumela. Uvek je ima neku falinku! Ili je suviše suv, suviše tečan, ne prekriva dobro…..

U FIT ME korektoru sam našla sve što smatram da jedan korektor treba da poseduje! Moj Gospodin savršeni J


Možete ga naći u šest nijansi (Fair, Light, Medium, Sand, Deep, &Cafe).
Ima izuzetno praktično pakovanje, providna, uska tuba na kojoj vrlo lako možete da vidite koliko Vam je proizvoda ostalo. Aplikator je klasičan sunđerčić, vrlo lak za korišćenje. Mnogi smatraju da ovakvi aplikatori nisu baš najsjajnije rešenje zbog nakupljanja bakterija ali meni ne smeta niti sam ikada imala nekih problema na koži zbog toga.

Korektor je malo tečniji mada se lako nanosi i dovoljna je samo mrva proizvoda. Ima srednju pokrivnu moć i izuzetno lako se blenda. Nakon nanošenja lepo osvetli lice i potpuno je neprimetan. Nakon par sati malo izbledi ali ga možete ponovo naneti i uopšte ne deluje’’teško’’ na podočnjacima.Ne uvlači se u borice čak ni nakon tog drugog nanošenja.

Koristim ga samo za podočnjake a ne i za prekrivanje drugih nepravilnosti na koži zato što mi se tu nije pokazao najsjajnije.Pošto ima srednju pokrivnu moć ne može potpuno da sakrije bubuljice i druge nepravilnosti tako da ću za ovu vrstu problema ipak koristiti nešto malo jače.



Maybelline kaže:
• Ne sadrži ulja ni vosak
• Prirodna pokrivenost koja prikazuje kožu baš onakvu kakva bi trebala da bude... sveža i prirodna
• Ekskluzivne providne bazei lagani pigmenti  omogućavaju koži potpuno prirodan izgled
• Ne komogen, dermatološki testiran, oftamološki testiran, bez mirisa         

Lista sastojaka:


Nisam preterani ekspert za hemiju tako da ukoliko neko zna da li je ovaj ALUMINA štetan ili ne neka viče! ;) Jako mi bode oči.....

To bi bilo to za danas....

Big kissssssssss

31 коментар:

  1. Ovo mi je trebalo... Affinitone korektor mi je pri kraju, pa sam bila u dilemi koji da uzmem, sad više nisam :) Hvala na recenziji! Ne znam za štetnost sastojaka, kao što rekoh u jednom od mojih postova, da stavljaju mišomor u šminku i dalje bih je koristila :D

    ОдговориИзбриши
  2. Tako je! Najbolji korektor ostaje na prvom mestu i kod tebe! Ovaj korektor obozavam. Imam ga mesecima i mislim da sam tek mozda pola potrosila ako ne i manje. :)))

    ОдговориИзбриши
  3. Eh pa sad me jos i ovim bombardujte :D Taman sam htjela kupit onaj Maybelline dark circle eraser :) Koji cu, koji cu? Oh, life decisions :D :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I mena jako zanima Maybelline dark circle eraser... Mozda ti da probas taj pa da uporedimo beleske ;)

      Избриши
    2. Trebala bih krajem mjeseca da uzmem. Nema ga u mom gradu pa moram dalje njuskat :)

      Избриши
  4. Čula sam da je tekući puder iz ove linije jako dobar, ali nsiam ništa čitala o ovom korektoru. Ako prekriva podočnjake, moj je! Hvala ti na recenziji :)

    ОдговориИзбриши
  5. Uh kako mocno izgleda,vredi probati,ali to cu kad potrosim Affiniton :)

    ОдговориИзбриши
  6. Aluminijum je uvek štetan, srećom ovde se nalazi pri dnu liste. Opis korektora zaista odlično zvuči :)

    ОдговориИзбриши
  7. Zvuči odlično a 10-ka mi deluje super.
    Jel njega ima kod nas, nisam ispratila?

    ОдговориИзбриши
  8. Odlicna recenzija. Svocnucu ga cim mi se ukaze prilika. ;)

    ОдговориИзбриши
  9. Stvarno puno prakticnije pakiranje od npr neprozirne tubice u koju je pakiran onaj koji ja koristim..

    ОдговориИзбриши
  10. Nisam ga probala, ali sam uvek u potrazi za dobrim korektorom, pa ih stalno menjam. Imam bas jake plavo-ljubicaste podocnjake... pa, oduvek, tako da do sad nisam nasla savrseni ni medju HE ni drogerijskim brendovima.

    ОдговориИзбриши
  11. Cula sam hvalospeve o ovom, ali ipak mislim da cu prvo probati eraser korektor :D

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман20. март 2013. 20:54

    Ne sviđa mi se ambalaža, ali isprobat ću ga u dm-u pa ću baš vidjeti :)

    ОдговориИзбриши
  13. Ja sam o njemu čitala puno oprečnih misli- obožavaju ga i mrze podjednako. Nakon ovog posta mislim da ću ga kupiti i ocijeniti sama.

    Thank you

    ОдговориИзбриши
  14. Baš mi treba neki za podočnjake a ovaj mi se čini odlično!

    ОдговориИзбриши
  15. super, hvala za recenziju, baš se mislim da li da ga kupim! :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu, isprobaj ga prvo, drugarica ga je kupila i njoj se nesto ne svidja... Ali sama je kriva kada nije htela prvo da ga proba ;)

      Избриши
  16. pretpostavljam da je na slikama fair i light. otići ću do drogerija pa ću ih probat,još kad bi imala posudicu da malo stavim pa da isprobam kod kuće...

    ОдговориИзбриши
  17. Skoro sam ga uzela i odusevljena sam mada mi se puder nimalo ne svidja,inace sam velikii fan njihovih korektora :)

    ОдговориИзбриши