недеља, 13. јануар 2013.

Nivea - Q10 Plus Anti Wrinkle Night Cream



Drage moje, bore jos uvek nemam, mada imam 28 godina i već neko vreme razmišljam o tome da počnem da koristim kremu protiv bora. Nisam htela da uzimam nista jako i agresivno, već nešto izuzetno lagano čisto prevencije radi...
Ovu Nivea kremu mi je na testiranje poslala PR kompanije Beiersdorf. Dugo sam se lomila da li da je koristim ili ne... Niveinu kozmetiku sam dosta koristila dok sam bila mlađa ali kada sam počela da zarađujem   prešla sam na malo skuplje mazalice. Već par meseci imam istu rutinu za negu lica i jako sam se bojala da se ne ospem, pojave mitisera, bubuljica itd....
Međutim nakon što sam je namazala totalno sam se zaljubila!!! Krema je bogata i izuzetno masna, baš ono što ja volim kod noćne kreme,  mada brzo upija i za razliku od prethodne kreme koju sam koristila (Vichy Aqualia Thermal Rich) koža mi ujutro bude svežija, hidrirna i manje masna. S obzirom da bore nemam ne mogu puno pomoći vezano za ovu kremu sa tog aspekta...


U Nivei kažu:
Koža s godinama gubi sposobnost da proizvodi energiju duboko u svojim ćelijama. Kao posledica toga, pojavljuju se bore koje su sve dublje i naglašenije.
Kako deluje:
Sada sa 100% više koenzima Q10 nego ikada pre, deo visokokvalitetnog sistema u borbi protiv bora, NIVEA VISAGE Q10 PLUS NOĆNA KREMA PROTIV BORA aktivira metabolizam kože iznutra te se tako neprestano bori protiv bora u dubljim slojevima kože. Tokom noći, kada je koža najspremnija za hidrataciju, intenzivna hidratantna formulacija obnavlja i regeneriše kožu od posledica svakodnevnog stresa kako bi ona ujutro bila meka i nežna.
Rezultat:
  • Umanjena je vidljivost sitnih bora tokom noći
  • Bore nastale mimikom lica su smanjene u roku od 3 nedelje.
  • Dublje bore su smanjene za samo 4 nedelje.


Sastojci: Aqua, Glycerin, Ethylhexyl Cocoate, Methylpropanediol, Hydrogenated Coco-Glycerides, Stearyl Alcohol, Butylene Glycol, Cetyl Alcohol, Caprylic/Capric Triglyceride, Butyrospermum Parkii Butter, Glyceryl Stearate Citrate, Macadamia Ternifolia, Ubiquinone, Pimpinella Anisum Extract, Panthenol, Lanolin Alcohol, Tridecyl Stearate, Tridecyl Trimellitate, Dipentaerythrityl Hexacaprylate/Hexacaprate, Sodium Carbomer, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Trisodium EDTA, Methylparaben, Limonene, Linalool, Citronellol, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Alpha-Isomethyl Ionone, Geraniol, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Parfum



Kremu dobijate u jako lepoj staklenoj teglici sa plastičnim poklopcem od 50ml. 

I to bi bilo to za danas....

Šaljem Vam veliki poljubac!!!!

2 коментара:

  1. Drago mi je da ti je odgovarala. Ja nekako i dalje izbegavam da koristim kreme protiv (postojećih) bora, mislim da mi je rano za to, imaću decenije i decenije da isprobavam baš takve :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam se dugo dvoumila, mada posto jos nemam bore mislim da cu smanjiti korišćenje na dva do tri puta nedeljno :)

      Избриши