четвртак, 22. новембар 2012.

Yves Rocher - Fresh Mask With Lemon Zest


Drage moje danas ću vam predstaviti jednu masku za lice proizvođača Yves Rocher-a.
Ovu masku koristim već dva meseca otprilike jednom nedeljno. Inače sam veliki ljubitelj mazalica za lice ove vrste, mada sam do sada najčešće kupovala ona pakovanja u kesicama od Afrodite, Balee...

Prvo što me je privuklo ovom proizvodu je to što treba da stoji samo tri minuta na licu! Milina! Drugo što me je privuklo je miris, divan citrusni miris kao limun bombone! Mmmmm...
Treće je izuzetno povoljna cena od otprilike 550.00 dinara...

Proizvođač kaže za ovu maskuPenušavo zadovoljstvo za čistu i pročišćenu kožu u samo 3 minute.
Ova maska za lice u gelu svojom svežom i sočnom teksturom na vašoj koži ostavlja blistav trag. Pročišćavajuća svojstva esencijalnog ulja limuna obasjava ten, a vaša koža diše! 
Plus: Sočna i sveža tekstura s pročišćavajućim svojstvima esencijalnog ulja limuna.  Neutralni pH 
SVEŽA I ČISTA KOŽA 
Istraživači Yves Rochera su odabrali esencijalno ulje limuna zbog njegovih pročišćavajućih svojstava i formulisali ovu penušavu, sočnu negu za bespriekorno čistu i blistavu kožu. 

Biljni sastojci: esencijalno ulje korice limuna, vodica hamamelisa, biljni glicerin. 



Moje mišljenje je da je maska izuzetno lagana, koža posle nje bude zaista blistava, hidrirana i baršunasta. 
Imam blago crvenilo na obrazima i nakon tretmana ovom maskom skroz nestane, mada ujutro kada se probudim opet je tu. :(
Gelaste je strukture, veoma se lako nanosi i ispira, što se penušavosti tiče stvarno ne znam odakle im to!? Ne peni ni malo, totalni gel od početka do kraja!



Sve u svemu ja sam maskicom zadovoljna i rado je preporučujem, a sigurno ću da isprobam i još koju masku ovog proizvođača...

Pakovanje je providno, veoma dekorativno (navučena sam na lepe ambalaže), od 50ml. Možete da je kupite u SC Ušće u Yves Rocher prodavnici.

Da li ste vi možda isproble ovi masku?

Veliki poljubac! :*****

4 коментара:

  1. Zvuči dobro. Treba mi dodatna hidratacija zimi tako da ću možda probati ovu masku.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zaista je odlična, mada ja za zimu hoću da uzmem njihovu Aqua tonic masku, ona je još bolja za hidrataciju, ova je više za sjaj kože. :)

      Избриши
  2. nisam jos uvek nista koristila njihovo, jel si ti probala jos nesto? a za crvenilo na obrazima je odlicna krema bioderma sensibio ar, pa eto isprobaj, mozda ce ti odgovarati :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probala sam jos Organic Vanilla mleko za telo ali nism bila preterano zadovoljna, srecom sam uzela mini pakovanje...

      Избриши