субота, 8. септембар 2012.

China Glaze - Rare & Radiant

Drage moje,

bila sam oduševljena kada sam čula da je kod nas stigla China Glaze Bohemian kolekcija, volim duohrom lakove a i imaju divan spektar boja!
Prva za oko (po meni i najlepša) mi je zapala nijansa Rare & Radiant, divan spoj zlatne i zelene. A gle ima zlatne tu sam i ja! :)
Pokriva lepo u dva tanja sloja, mada se dosta vide potezi četkicom, pa ko to ne voli ne bih mu baš preporučila ovaj lak. Meni ne smeta tako da se vraćam po još koji iz ove fantastične kolekcije!


My darlings,

I was thrilled when I heard that China Glaze Bohemian collection came in our country, I love duohrom polishes and they have a wonderful range of colors!
First that cought my eye (and in my opinion the most beautiful) is Rare & Radiant, a wonderful blend of gold and green. And where you can find gold you will find me too! :)
It covers nicely in two thinner layers, although you can see a bit of brush strokes, and for those who doesn't like that I would't recommend this type of nail polish. I do not mind, soo i'll go back for some more of this fantastic collection!









Nadam se da Vam se dopalo...
Veliki ljubac do sledećeg posta... :)


I hope you liked it ...
Big kiss until the next post ... :) 
 
 

4 коментара:

  1. predivan...ja uopšte ne znam kako ću se odlučiti šta da uzmem iz ove kolekcije..

    ОдговориИзбриши
  2. Volim sve China Glaze lakove,obozavam...Iz svake kolekcije imam lakove koji su mi posebno dragi,ali zadnja kolekcija me nije odusevila puno :) Svidja mi se ova boja kako stoji na tvojim rukama :)

    ОдговориИзбриши
  3. Nije moja boja ali tebi lepo stoji. :)

    Ucestvuj u givaway-u... :)
    http://confessionsofthepsychocat.blogspot.com/2012/09/osvojite-pinkiebella-komad-nakita-po.html

    ОдговориИзбриши