недеља, 29. април 2012.

Nega usana

Drage moje,

svi mi volimo lepe i mekane usne, mada zbog loši vremenskih uslova, stalnog lickanja i grickanja potrebna im je konstantna nega.
Koža na usnama je mnogo tanja nego koža na ostalim delovima našeg tela. Plus, što usne nemaju ni lojne ni znojne žlezde tako da je u potpunosti na nama da ih zaštitim i obezbedimo im potrebnu hidrataciju.
Moja nega usana se sastoji iz toga da jednom do dvaput nedeljno uradim piling, on pomaže da se rešimo suve i stare kože sa naših usana. Njega ne kupujem, već pravim svoj, domaći. :) Ta recept sam davno negde pročitala i od tada je to jedini piling koji koristim.
Potrebno Vam je:
1 supena kašika meda
1 supena kašika maslinovog ulja
1 supena kašika žutog šećera

Postupak:
U posudicu sipati med,
Zatim dodati maslinovo ulje i dobro sjediniti,
Potom dodati žuti šećer i lagano promešati da se šećer ne bi počeo topiti
Kada je piling ujednačeno izmešan nanesite ga na usne i trljajte laganim kružnim pokretima

Kada završite sa pilingom, dobro ga izmešajte dok se sav šećer ne otopi i napravljenu kremu odložite u neku teglicu ili posudicu i držite u frižideru do dve nedelje. I tako ste dobili idealan balzam za vaše usne.
Ja ga odlažem u teglice od bebi kašice.
Pored pilinga, za negu usana koristim i balzame raznih vrsta.
Ja više volim masnije balzame koje koža usana lepo upija i moj definitivni favorit već više godina je Aloe Lips. Zaista najbolji balzam koji sam ikad probala! Ako mi usne ispucaju čim ga namažem osetim momentalno olakšanje.
Ostale balzame kupujem čisto da isprobam da li ima neki bolji i još uvek takav nisam pronašla.

Nadam se da ste uživale...

Ljubac da do sledećeg posta....


4 коментара:

  1. Анониман2. мај 2012. 13:34

    Cao Jolie :)
    sladak ti je blog skroz :)

    zanima me gde kupujes Aloe Lips balzam za usne i koja mu je cena?

    Pratim te, pozdrav, Alekta :)

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala ti Alekta, mama mi ga nabavlja od njene komsinice, cena mu je oko 300 din. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Pravila sam ovakve home made pilinge. :-)

    P.S. Pratim te.

    http://budinjegovana.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Umirujuća svojstva Aloe vere idealna su za negu vaših usana. Kombinacija aloe, jojobe i pčelinjeg voska čini jedan od najkvalitetnijih proizvoda za usne danas prisutnih na tržištu. Aloe Lips umiruje, neguje i vlaiži ispucale i suve usne.
    Bilo da se nalazite na skijanju, sunčanju, ili uživate na svežem vazduhu, ovaj kompaktan proizvod uvek će vam biti lako dostupan i pri ruci.Redovno mažite usne da biste čuvali njihovu vlažnost, posebno u tešlim ill ekstremnim vremenskim uslovima.

    ОдговориИзбриши